tisdag 16 juni 2015

En dag i taget, en timme i taget..

Så är det för tillfället här. Eller snarare på jobbet. Personalbrist både hos oss och på förskolan bredvid, så vi gör allt vi kan för att hjälpa varandra att få vardagen att snurra runt just nu. Det är tufft, och allt kan verkligen hända precis samtidigt, så det gäller att "vara med", och bara se till att det flyter. SKÖNT med fyradagarsvecka den här veckan!

Fråga mig inte var jag fått energi ifrån efter den här dagen, men just nu är jag inne på min andra maskin tvätt för kvällen. I lördags var jag och handlade lite nya kläder/sommarkläder till boysen, plus att jag passade på att klicka hem några paltor från Polarn & Pyrets rea på nätet. Idag kom de! Jag älskar PoP. Speciellt när de har tokrea. ;) Hur som helst - jag tvättar alltid nya kläder innan användning, och det är det jag pysslar med ikväll. Skönt att ha det gjort sen!

Så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar