söndag 7 juni 2015

Hos farmor och farfar.

Igår var det grilldags hos farmor och farfar, det var bestämt sen en vecka tillbaka. Vädret var okej, förutom nån regnskur. Men vi åt inne, så det var ju struntsumma.

Tog en promenad med Charlie i vagnen när det var dags att sova, och då passade jag på att härja runt i dikena med kameran.. (Eller snarare telefonkameran.)..




När vi kom tillbaka till farmor och farfars hus skulle jag ta värsta tjusiga bilderna. Hade 20% batteri kvar i telefonen, ändå dör den när jag öppnar kameran! Vafasiken liksom! Det är den enda nackdelen med iPhone kan jag tycka. Man måste ladda den minst en gång om dagen, i allafall min. Blä för det!

Jaja, några bilder fick jag ändå.
Nästa gång ska jag se till att batteriet är fullt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar