tisdag 5 maj 2015

Viggos och min dag.

Vilken mysig dag vi haft idag, min store kille och jag!

Vi började med att lämna Charlie på förskolan och sen tog vi bussen in till stan. Bara bussresan var en höjdarupplevelse för Viggo.. "Jag ääälskar att åka buss! Kolla, en lastbil! Där bor vi!! Mamma, såg du grävmaskinen?? Där är tankaffären!! (Macken..) Kolla, där bodde farmor och farfar förr!" Och så vidare..

Vi började med frukost på bästa stället.

Lekterapin gick bra. Han får leka sig fram till att inse att det inte är farligt att ta blodprov. Målet är att ta ett stick i fingret. Ska tillbaka snart igen och leka vidare!

Lunch på Donken! Inte det bästa, men det är faktiskt riktigt gott nån gång ibland. Viggo valde, för han var sugen på hamburgare.

En tur på stan = självklart en runda in på leksaksaffären.

Vi har haft en så mysig dag. Och rolig. I lugn och ro. Min lille store Viggo och jag. ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar